Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Já a to...čtvrtý týden

Čtvrtý týden deníku společenského vyvrhele Pletky...další týden zase někdy příště, brzy, snad...Mějte se

Den 22 (22.6.)

 

 

Neskutečný. Neskutečný. V obchodě jsem potkal STARÝHO známýho. Toho s elektrovozíkem, samoztmavovacíma brejlema, průkazkou ZTP/P v náprsní kapse svý kostkovaný flanelky a nálepkou invalidy přilepenou na prdeli svýho kočáru. Vypadal jak Knight Rider v penzi. Myslím, že i ten vozejk měl v sobě nějakou umělou inteligenci. Prodavačka v přechodu z minula už byla nejspíš někde na kurzu sebeovládání a její místo za pultíkem teď patřilo mladý žábě. Podle mě studentka, co potřebuje prachy na novej iPhone a umělý nehty. A umělý řasy. A tak. Nebylo jí víc než 17, podle mého odhadu. Její čelo bylo hrbolatý jak D1 u Jihlavy. Jahodovou žvýkačku v rudý tlamičce, kterou dělala každejch 5 minut bublinu. Starej byl z každýho prasknutí na nervy, což se mi líbilo. Infarkt myokardu? Ne, jenom se teatrálně rozkašlal aby si déjednička všimla, že ho to sere.

,,Poslouchejte milá slečno, já vím, že dnešní mládež je podle některých odborníků zlatou generací, a že budoucnost naší společnosti je ve vašich potetovaných rukách, a že se teď může úplně všechno, ale pokud bych chtěl vidět žvýkající krávu, vydávající stupidní zvuky, šel bych pro tohle mléko na pastvu a ne do obchodu“.

Déjednička (praskla bublinu a zkontrolovala si nehty):,,Milej pane, kdybych si chtěla povídat s gerontologickými pacienty trpícími neurotickými otřesy, demencí a nesnášenlivostí ke společnosti, šla bych dobrovolničit do hospicu U dvou srdcí, a ne makat do obchoďáku“. Málem jsem se zadusil slaninovejma čipsama, který jsem si k představení otevřel. Holčina překvapila svou inteligencí a pohotovostí větší, než inteligentní plastelína. Dědkovi asi poprvé v životě došly slova. ,,Nashledanou“, dodala déjednička a já si málem cvrnknul do textilu.

 

 

Den 23 (23.6.)

 

 

Bejt společenským vyvrhelem je těžší než střední záložník týmu okresního přeboru. Každej tým tam má aspoň jednoho takovýho. Tyhle typy toho sice naběhaj asi tolik co paraplegici v Kladrubech, ale maj zkušenosti a taky cit v noze, dávaj hře smysl. Aspoň tak nám to hučel před každým zápasem do hlavy náš trenér Kulhavý. Spíš to na nás řval. Asi takhle: ,,Kurva dávejte to tomu Milanovi do středu, ten jedinej z vás nemá cit v noze jak kráva v rohu, takže vám to tam bude páskovat před kasu a vy to tam budete věšet volové“.

 

 

Den 24 (24.6.)

 

 

Dneska sezení. Měl jsem přinýst deníček. Ty vole, DENÍČEK! Na kontrolu. Jak diktát na základce. PAN TERAPEUT si deníček mlčky přečetl, jenom občas zamručel a jednou se zakuckal. A dvakrát se málem polil kávou, jak byl zažranej a v nečtecí ruce držel hrnek s kocourem, kterej nakláněl a já sledoval příliv a odliv hnědý syntetický tekutiny. Bylo to napínavý. Jako čekání jestli vám ve vlaku směr Kielce, najede wifi. Čumíte na to zasraný načítací kolečko, pak pohledem přeskočíte na nápis ,,připojování“, kterej se mění na ,,uloženo“ a ,,hledání sítě“ , častěji než Ovčáčkovy tweety na jeho nástěnce. Márpl říkal, že se mám vyvarovat vulgarismů a sexuálních narážek. Nasrat. Vysvětlil jsem mu, že pokud má tento deníček fungovat jako ventil, jak mi sám vysvětlil na první schůzce, a pokud mám dále psát, budu psát to, co žiju. Bože, jsem jak nějakej slovenskej rapper. Po mé odpovědi se Márpl tvářil, jako by sežral celej svět a kousek Marsu k tomu a já jako bych byl debilnější než protikuřáckej zákon nebo automat na žvýkačky.

 

 

Den 25 (25.6.)

 

Myslím na tu číču ze sámošky. Jak slovním K.O. poslala k zemi toho staříka. Bylo to docela sexy. I ona. Možná jí bylo víc než 17. Bylo by to fajn. Bylo by jistější že nepůjdu sedět, až se dostanu na čtvrtou metu. Dostat ji z hlavy bylo těžší než dostat hovno z podrážky. Vlastně tomu dost odpovídá i ten způsob. Dlouho se snažíš, chceš to dostat pryč co nejrychleji a nakonec se na to vysereš a ono se to pak samo rozpustí někde v trávě. Nebo ve flašce Jacka.

 

 

Den 26 (26.6.)

 

Byl jsem v sámošce. Chtěl jsem pozvat déjedničku na džus. Koupil jsem si tyčinky.

 

 

Den 27 (27.6.)

 

A pakoně migrují spousty kilometrů a spousty hodin, za zelenými pastvinami. V tomhle baráku jsou stěny tenčí než kůže anorektický modelky. Na chodbě jsem poslouchal jak agent StB, odkud televize řve. Zjištěno. Bušil jsem na dveře jak Rocky do toho Rusáka. ,,Dobrý den, mamka není doma, co byste potřeboval? Mamka říkala, že vám nesmím otvírat. Ale podle mě jste v pohodě“ uzavřel svůj monolog asi osmiletej, brejlatej kluk a pokrčením nosu si upravil brejle. ,,Aha, no tak to díky. Ztlum si tu televizi, ok?“, bylo jediný na co jsem se zmohl. Pak jsem přemýšlel nad tím, proč se dívá na dokument, když na trojce dávaj Mickeyho Mouse. Některý lidi prostě matou tělem jak Baroš v nejlepších letech.

 

Den 28 (28.6.)

 

Teplota. 37,9. Rýma. Hnusná. Myslím, že pomalu umírám. Ještě že nejsem úplně sám. Dokument o životě lososů je dost nahlas. Díky, můj malej příteli.

Autor: David Lauda | čtvrtek 13.7.2017 12:15 | karma článku: 9,79 | přečteno: 252x
  • Další články autora

David Lauda

Hvězda

Začátek příběhu o snech našich rodičů, dětství bez dětskosti, plném sportu, nemoci a životu věnovaném někomu jinému

6.2.2019 v 13:46 | Karma: 9,01 | Přečteno: 229x | Diskuse| Ostatní

David Lauda

Obrazy

Krátká báseň o tom, jak to je.......................................................................

4.2.2019 v 20:48 | Karma: 9,71 | Přečteno: 173x | Diskuse| Ostatní

David Lauda

Slunce

Krátká báseň o dlouhé noci v lihu...................................................................

4.2.2019 v 19:45 | Karma: 8,22 | Přečteno: 156x | Diskuse| Poezie a próza

David Lauda

Jednorožec

Když máte mozek v lepším stavu než všichni klienti i pracovníci domova seniorů a potřebujete zmizet, stane se tohle...a není to konec, pokračování příště

30.1.2019 v 19:25 | Karma: 9,38 | Přečteno: 353x | Diskuse| Ostatní

David Lauda

Perníková chalupa

...a divadelní představení na besídku speciální základky je hotovo...Perníková chaloupka trochu jinak

15.10.2018 v 14:37 | Karma: 6,30 | Přečteno: 178x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

USA a Čína musí být partnery, řekl Si. Blinken mu vyčetl podporu Ruska

26. dubna 2024  13:10,  aktualizováno  13:45

Ve vztazích mezi Čínou a Spojenými státy zůstává mnoho problémů. Musí ale být spíše partnery než...

KOMENTÁŘ: Byrokracie s vízy? Přitvrdíme. Jak Česko zařízlo studenty z ciziny

26. dubna 2024

Premium Nenápadná úřední klička zásadně zkomplikovala život zahraničních studentů v Česku. Stát ještě...

Podvodník prodával falešné vstupenky na koncerty i sport, naletělo mu 500 lidí

26. dubna 2024  12:50

Falešné vstupenky na kulturní a sportovní akce nabízel na internetu muž z Uherskohradišťska, který...

V kontejneru vzplála stará elektrobaterie, patrně kvůli technické závadě

26. dubna 2024  12:45

Zřejmě závada na staré elektrobaterii způsobila páteční požár kontejneru na skladování...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 377x
Dobrý den, jsem začínající autor povídek a také pohádek pro děti, Doufám že se vám texty budou líbit a jestli ne,nevadí,každá kritika je dobrá.